морган аэро снят с производства

Легендарний Morgan Aero 8 зняли з виробництва

Компанія Morgan оголосила про випуск фінальної серії родстерів Morgan Aero 8: все буде зроблено вісім машин під окремою назвою Morgan Aero GT. Про створення такої модифікації фірма подумувала давно, але зважилася тільки під кінець випуску — через сімнадцять років після показу першого прототипу на Женевському автосалоні 2000 року.

Зовні Aero GT буде найлютішою версією родстера: в передні крила врізані розвинені «зябра», а ззаду встановлений гоночний дифузор. Однак за частиною техніки змін ніяких: атмосферний мотор BMW V8 4.8 з віддачею 372 л.с. і 490 Нм, шестиступінчаста «механіка», задній привід. Хоча змінилася аеродинаміка напевно вплине на показники розгону до 100 км / год (4,5 с у звичайних «гладких» машин) і максимальної швидкості (270 км / ч). До речі, версія GT також виявиться лебединою піснею баварського безнаддувніка N62: він іде в історію разом з аеро-Морганом. Виробництво припинено, а модель Morgan Plus 8, очевидно, буде переведена на інший силовий агрегат.

морган аэро снят с производстваБазовий Morgan Aero 8
Цікаво, що модель Morgan Aero 8 британці оновили зовсім недавно, до Женевського автосалону 2015 року. Тоді у машини з’явилася нова корми в стилі boat tail з механізмом складання м’якого верху в багажник і задня підвіска на подвійних поперечних важелях, збільшилася жорсткість кузова, а точки кріплення крісел перемістили нижче. Здавалося, Aero 8 ще надовго затримається у виробничій програмі заводика в вустерширського Малверні. Але клієнти як і раніше вважають за краще класичні моделі Morgan 4/4, Plus 4, Roadster і Plus 8.

морган аэро снят с производства

Компанія поки що розповсюдила лише кілька тізерів прощальній версією Morgan Aero GT. Чи не оголошена і ціна, яка напевно помітно перевищить ті 95 тисяч фунтів, що просять за базову машину. Втім, яка різниця: всі вісім прощальних примірників вже передплачені.