тест драйв Opel Grandland-X

Тест-драйв Opel Grandland X, або відмінності від Peugeot 3008

 

Grandland X став флагманом кроссоверним лінійки Opel. Він з’явився на світ незабаром після поглинання компанії французьким автогігантом PSA. Втім, тісна співпраця Opel і Peugeot почалося набагато раніше, а тому Grandland X з самого початку задумувався як варіація на тему Peugeot 3008. Але так чи багато спільного між цими автомобілями?

Якщо чесно, не знаючи про те, що у Opel Grandland X і Peugeot 3008 одна технічна база, так відразу і не здогадаєшся, що ці автомобілі — близькі родичі. Дизайнери німецької компанії зробили все можливе, щоб їх дітище не було схоже на французьке. Тут можна скільки завгодно довго сперечатися, хто красивіше, істини не знайдете. Мені, наприклад, більше подобається Peugeot 3008, особливо його інтер’єр, але деякі мої знайомі в той же час не готові до настільки неординарних рішень, а тому Grandland X їм ближче і рідніше. Іншими словами, на будь-який товар знайдеться свій покупець.

інтер’єр

Куди важливіше в усій цій історії, що німці, розкроюючи інтер’єр по своїм фірмовим лекалами, досягли непоганого рівня комфорту і ергономіки. Як мінімум не гірше, ніж у «француза». Так, тут не так багато м’якого пластику, але матеріали обробки проте якісні, а крісла з розвиненою бічною підтримкою — зручні. До того ж просторо в Grandland X не тільки в партері, але і на гальорці. У всіх вимірах. Висота центрального тунелю, як і в 3008-м, мінімальна. Причепитися можна хіба що до завузькі заднім дверних отворів, зате шумоізоляція у «німця» навіть краще. Двері, арки, моторний відсік — просто клас! Розмовляти, не підвищуючи голос, можна навіть на швидкості 150 км / ч. І аудіосистема, до слова, звучить доси

тест драйв Opel Grandland-X

Інтер’єр Grandland X виконаний в класичній стилістиці Opel. Нічого спільного з французьким родичем. Але головне інше — інтер’єр комфортний і добре продуманий з точки зору ергономіки
За оснащенням Grandland X в чомусь поступається, а в чомусь і виграє у соплатформенніка. У базовій комплектації — шість подушок безпеки, система стабілізації, кондиціонер, аудіокомплекс з підтримкою протоколу Bluetooth, системи розпізнавання знаків. За доплату покладається адаптивний круїз-контроль, системи автоматичного гальмування і парковки, панорамний дах, камери кругового огляду, утримання в смузі з підрулення. Немає у «німця», мабуть, тільки сидінь з вентиляцією і масажем, зате є фірмова «опельовськіх» адаптивна світлодіодна оптика.

Отвори задніх дверей здалися вузькуватими, через що посадка і висадка кілька утруднені. У той же час задній диван комфортний для поїздок на будь-які відстані, а відсутність високого центрального тунелю безумовно обрадує середнього пасажира

В русі

У Німеччині, де відбулося наше знайомство з Grandland X, була можливість поїздити на двох версіях кросовера: перша — з 1,2-літровим 130-сильним бензиновим турбомотором, зв’язаних з 6-ступінчастою «механікою»; друга — зі 120-сильним 1,6-літровим дизельним двигуном і 6-ступінчастим автоматом. В принципі, схожі за характеристиками та ефективності агрегати, але конструктивно дуже різні. 1,2-літровий — 3-циліндровий, має саме безпосереднє відношення до сімейства моторів PureTech, оснащується безпосереднім уприскуванням палива і малоінерційним турбокомпресором з частотою обертання турбінного колеса до 240 тис. Об / хв. 1,6-літровий — більш традиційна «турбочетверка» з акумуляторним уприскуванням останнього покоління.

тест драйв Opel Grandland-X
Дизайнери компанії Opel проявили винахідливість в роботі над кросовером, щоб їх дітище виглядало стильно в очах вимогливих європейців
Жоден з вищеназваних двигунів не передбачає «веселих стартів», про що говорить і «паспортне» час розгону з місця до 100 км / год (11,1 і 12,2 с). Проте в міських режимах обидва мотори поводяться впевнено і при певній вправності можуть радувати економічністю: 7 л / 100 км у бензинового агрегату і 6 л / 100 км у дизельного — цілком реальні міські показники.

Що стосується відчуттів від водіння, то суб’єктивно Grandland X майже нічим не відрізняється від 3008-го. Інженери Opel, звичайно ж, кажуть, що перекроїли платформу EMP2 на свій лад, але це, якщо хочете, розмова про тонкі матерії. У будь-якому випадку Grandland X прекрасно слухається керма, міцно тримає дорогу, підрулює, якщо раптом ви сповзаєте за межі своєї смуги. Хороший міський кросовер, з яким впорається будь-який водій незалежно від статі та стажу водіння.

 

У Grandland X немає повного приводу. Маркетологи впевнені, що в ньому немає ніякої необхідності. А інженери стверджують, що з легким бездоріжжям запросто впорається і опціональна система IntelliGrip з п’ятьма автоматичними режимами для різних дорожніх умов
Прокотилися ми і по дорозі, але тільки заради пари фотографій. Чи не його це стихія. Кліренс скромний, привід передній, так і система електронної імітації блокування переднього диференціала IntelliGrip з п’ятьма режимами — опція, якою в нашій машині не було. Чи не потрібен «Грандланду» повний привід, кажуть в Opel, маючи на увазі, що основний ринок збуту кросовера — Європа з її хорошими дорогами і м’якими зимами.

До речі, цей автомобіль чекає велике майбутнє. Керівництво Opel вже анонсувало, що Grandland X стане першим підключається до розетки гібридом марки. Але це поки далеко і не про нас. В Україні ж кросовер повинен дебютувати на початку 2018 року. Найімовірніше, у нас буде продаватися версія з 1,6-літровим бензиновим двигуном і 6-ступінчастою автоматичною трансмісією. Ціни ще формуються, але для орієнтиру наведемо європейський прайс. Там за базовий Grandland X з бензиновим 1.2 просять 23 700 євро, а найдорожча версія з дизелем 1.6 без урахування опцій оцінюється в 35 100 євро.
Обсяг багажника дорівнює 514 л, однак зі складеним спинкою заднього дивана він збільшується до 1652 л. Чи не найбільший в класі, але цілком місткий відсік 6-ступінчастий автомат показав себе спритним і тихим. Моменти зміни передач він вибирає вчасно, а самі перемикання ледь помітні

тест драйв Opel Grandland-X

Висновки

Якщо оцінювати виключно з позиції дизайну, то Peugeot 3008 виглядає набагато екстравагантніше, ніж Grandland X. Особливо в інтер’єрі. З позиції драйверськіх емоцій Opel нічим не поступається «французу». Та й ціни, в общем-то, можна порівняти. А якщо так, то основна аудиторія «німця» — це, скоріше, не нові клієнти, а давні фанати марки. Вони точно будуть в захваті.

Сильні сторони автомобіля: Еффектівние двигуни, гарна шумоізоляція, комфортний салон, хороша керованість

Слабкі сторони автомобіля: Узкіе отвори задніх дверей, відсутність повного приводу, консервативний підхід до дизайну. Усе про авто